عکس عاشقانه.عکس بی همتا.

بی همتا

بی همتا



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت17:37---20 آبان 1391
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه

سارا
ساعت22:53---20 تير 1391
اگر ماه بودم به هرجا که بودم
سراغ تو را از خدا می گرفتم

وگر سنگ بودم به هر جا که بودی
سر رهگذار تو جا می گرفتم

اگر ماه بودی به صد ناز شاید
شبی بر لب بام من می نشستی

وگر سنگ بودی به هرجا که بودم
مرا می شکستی، مرا می شکستی
منتظر حضورت هستم
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن میسی


عمو
ساعت18:45---10 اسفند 1390
با سلام من وبلاگ شما را به وبلاگ خودم لینک کرده ام ولی بخش ثبت لینک شما فعال نیست
اگر امکان پذیر نیست اطفا اعلام فرمائید
عمو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1398برچسب:عکس عاشقانه,علی مرادی,تصویر بی همتا,,ساعت 10:44 توسط علی مرادی | |

Design By : Mihantheme